balbebekannesii fatma-2211 bize de merkezde çok zor diyorlar bakalım yerimiz açıklansın ona göre gidip bakacağız
Moniza fatma-2211 yok yok siz korkmayın bulursunuz insallah mesela kadirli ilçesinde arkadaşım var oda tek tük olduğunu söylüyor merkezde ve fakiuasginda da varmış sizin ilceniz belli olsun arastirirsiniz inşallah. Yardımcı olacağım bir şey olursa elimden geleni yaparım insallah
balbebekannesii Moniza çok teşekkür ederim ilginizden dolayı ilçemiz haftaya belli olur inşallah yardımcı olursanız çok mutlu olurum
fatma-2211 Findikzadem inşlallah ya valla çok sevinmiştim ev yok dediler üzüldüm osmaniye yi istiyorduk çünkü
Nurcan_8034 fatma-2211 bizde Osmaniye Kadir’le ilçesinde yaşıyoruz Osmaniye de evler kötü durumda ama kadirlide o kadar çok yok depremler devam ediyor bu sabah 6;40 deprem yine oldu canım
Nurcan_8034 fatma-2211 kadirli iyi canım o kadar kötü bir durum değil küçük bir yer ama güzel bende burada bir buçuk senedir yaşıyorum
Yeniannebus Ev bulursunuz ancak az hasarlı binalar var çoğu bina tadilatta hatta kiracıların yaptırıp oturduğunu biliyorum zor durumda kalırsanız durumunuz yaptırmaya müsaitse o şekilde de teklif verebilirsiniz maalesef hala depremler oluyor
fatma-2211 Yeniannebus anladım canım bakalım olmadı öyle yaparız nasıl depremlerin şiddeti büyük mü peki
fatma-2211 Nurcan_8034 Kadirli için çok rahat dışarı çıkamaz eşin ve çocuğun sen olmadan demişler ondan bizde yazmak istememiştik
Yeniannebus fatma-2211 inşallah ev bulursunuz her şey gönlünüzce olsun 🙏🏻hayır şiddetleri düşük ancak biz öncesini yaşayınca belki hiç fark edilmeyecek depremleri bile hissetmeye başladık öyle ki etkilendik açıkçası
Nurcan_8034 fatma-2211 ilk defa böyle bir şey duydum daha öyle bir şey başımıza gelmedi ben İstanbul’dan geldim buraya çok rahatda çıkıyorum dışarı