fatma-2211 buralıyım, düziçi için 4,500 de pahalı 🥲 deprem den önce 1000 ₺ ye oturuyordum ev sahibi 4 bin yapacam otururursanız demişti 😅 şansımız yaver gitti 1.500 e ev bulduk çıktık ama şimdi imkanı yok yani çok iyi niyetli birini bulursan anca mesela kaynanam gilde ev arıyor ama uygun fiyata yok maalesef