Sodya ben de en başından beri minies kullanıyorum oğlum 4 buçuk aylık. Mühendisinoğlu instagram sayfasında görmüştüm losyon ve diğer kimyasal maddeleri içermediği yazıyordu. Bu yüzden güvenip aldım. Ve çok memnunum hem de çok uygun fiyatlı. Gece 10 ya da 11 gibi bağlıyorum, sabah 6 gibi değiştiriyorum, çok hareketli bazen bezini kaydırıyor :) onun haricinde sızdırmıyor. Ayrıca yanında lastikli kısmı vardır ya sızdırmasın diye ,poposuna iz yapmasın diye oralarını kopartiyorum. Inşallah sen de memnun kalırsın