Ipek34 kesinlikle haklisiniz. Bastan asagi kiyafet degistrmek iskence . Ben de artik oglum uyanmasa da degistiricem . Gerci uyandiginda agliyo. Dun gece uyanmadan degistrdim uyanmadi , uykusunda güldü falan 😂 demek ki genel olarak sabaha kadar ayni bezle duran yok .