Gulcann_ kesinlikle ve şiddetle kabin boy tavsiye ederim aşırı rahat sürüş ve hafif oluyo kolay kapanıyo, ben baby plus almıştım 3 sene önce oğlum 3 yaşında o büyüdü şimdi kardeşini bindiriyorum ayrıca ikiz bebek arabası da var tabi uzak yolculuklar için almıştım. 2. El letgodan 1500 e bile var kabin boylar bakın derim