Gulcann_ en basta attiginiz arabadan bende var markasi farkli model ayni civilden almistm gecen sene bebegim suan 11 aylik dogdugundan beri kullaniyorum. Cok da memnunum. bazilari cop filan diyoda diger cocuklarimada kullandim yillarca. birdaha cocuk yapmam diye eltime verdim sonradan bebegm olunca geri istemedm yeni aldim
benmki bu