Gulcann_ ben 3 arabayıda netten bakıp gidip yerinden aldım sadeve model olarak beğenip kafamda soru işareti kalmasın diye gördüm beğendim ve aldım netten alıp iade ile mi uğraşacaksın bozuk yada kırık gelse yerinden alınca en azından hızlı muhattap buluyorsun