Kızlar öncelikle herkese hayırlı akşamlar. Bayadir bebek arabası arayışındayim ikinci ele faln baktım bütçem gereği nasip olmadı dedim sıfır alayım çünkü hemen lazım memlekete gideceğim inşallah. En sınır fiyat bu yani daha üzerine çıkamam zorluyorum hatta kendimi kullanıp memnun kalan var mı aranızda bı yorum yapsanız 🙏☺️