Ben Ayancıklıyım canım, ailem de orda yaşıyor. Ben sizin yerinizde olsam kesinlikle Sinop merkezi yazardım. Ayancık evet çok çokk güzel ama kiralar şuan orda da çok pahalı aylarca ev bulunamayabiliyor, hastanesi yetersiz Sinop ya da Samsuna gitmen gerekiyor, gezme alışveriş vs içinde Sinop ve Samsuna gitmen gerekir yine. İlçeler evet güzel ama günübirlik gidip gezmen yeterli, merkez kesinlikle en iyisi. Alışırsın ve asla ayrılmak istemezsin o kadar söyleyebilirim :)