Balkiz12 merhaba sinop merkezdeyim ve bizim de tayinimiz çıktı malesef bu şehirden gidiyorum. Öncelikle ev evet çok büyük bir sorun çok pahalı evler artık. Denizi seviyorsanız bu şehiri de seversiniz. Avm yok kışın biraz ölü şehir ama yazın çok canlı. Piknik alanları çok , her yer deniz nereye gidersen sahil gez gez dur😍 hastanesi normal yeni çocuk doktorları çok iyi diyemem ama kötü de değil genç doktorlar. Bir tane ozel klinik var.Kadın doğumla iyi anılarım yok bir şey diyemem. İnsanları sıcak kanlı sevimli bir şehir. Samsuna yakın olması en büyük avantaj . Gerze ilçesi yarım saat güzel kucuk bir ilce Denizi var evleri bilmiyorum ama muhakkak orda da pahalıdır