Daha önce Sinop’ta yaşamış bi insan olarak hayatımın en güzel yılları orada geçti diyebilirim. Keşke oraya yerleşebilsem. Açıkçası yorumlara da şaşırdım. Merkez kesinlikle ilçelerden daha iyi. Boyabat övülmüş mesela, sizin için kriter midir bilmem ama Boyabat’ta deniz yok. Merkeze 45 dakika ve yolu gidiş dönüş 2 şerit bazı yerlerde 3 şeride çıkıyor. Yani ha diyince merkeze gidilmez. Ayancık mesela, çok güzel ama Merkez’e ulaşım çok zor. Gerze çok güzel, Samsun yolu üzerinde ama küçük bir ilçedir.
Sinop Merkez’de her taraf deniz. İnsanın içi açılıyor. Ben yıllarca büyük şehirlerde yaşadıktan sonra Sinop’a gittim, öyle küçük gelişmemiş bir şehir gibi değil asla. Gerçekten çok mutluydum ordayken. Hiçbi şey olmazsa gidip bi sahilde yürüseniz yeter.
Erfelek küçük bi ilçe, orada meşhur bi restaurant var, kahvaltıya giderdik hep, yine çok sayıda şelale var, oraya baya yatırım yapılmış, şelalere tırmanmaya, pikniğe vs giderdik. Erfelek günübirlik gezmek için çok güzel ama imkanları çok kısıtlı. Orada yaşamak istemezdim.
Yakında Samsun var büyük şehir olarak. Yolu da güzel. Sinop’ta özel hastane yok ama Samsun’da var, yine Bafra’da vardı galiba. Devlet Hastanesi binası da bikaç sene önce yeni yapıldı. Kiralar ben ordayken iyiydi ama şimdi bilemiyorum. Deniz manzaralı çok ev var. Yazın o bölgedeki herkes Sinop’a tatile geliyor.