sevimli61
Ben de çok istedim evet normal de oldu. Ama sonra dedimki keşke bu acıyı yaşayacağıma sezeryanla olsaydı. 2 ay oturma ,yürüme problemi cektim. Hele sonra kabızlık ve hemoroid yaşadım mahvoldum. Doğum süreci değil ailevi seyler de etkiledi beni,asla öyle hayal etmemiştim.. ikinciyi düşünmeye korkuyorum şimdi...
Ama haklısınız, keşke sevincimizi bu kadar bağırarak göstermesek,insanın içi burkuluyor çok haklısınız.
Ama dışardan gözüktüğü gibi değil bazı şeyler,içinizi rahatlatsn diye yazmak istedim. Olanda hayır vardır demiş büyükler. Ssvd diye bir şey de var elh çocuğunuz da sağlıklıdir umarım geriye başka bir şey kalmıyor mutlu olmak için.
Hoşçakalin.