Emsa Ccanik gercekten duygularinizi anlayabiliyorum yasamadigim halde dogum yapmak ztn kadin ligin getirdigi bisey dir ama kadinlarimiz bu durmda bile ötekileştiriyorssa yazik gercekten allah evlatlarimizi bizlere bağışlasın
Emsa Yusufcuk01 dikis sayisini soylemediler ama oyle cok dikis dedigim bazisina uc dikis bazisina 8 dikis ic dis bazisina hic atmuyolar galiba ama yarim saat sadece dikise ugrastilar o yuzden dikis de cok kastim kendimi
Cinarin_anasi Normal ama keşke sezeryan olaydim, 15 gun oldu halâ kalça agrısı cekiyorum düzgün yürüyemiyorum
Handecelik Normal doğum yaptım. Epidural ya da suni sancı almadım. Ameliyat olsam bana bakacak kimsem yoktu o yüzden iyi oldu, doğurduğum gibi hayatım normal akışında devam etti. Ama gerekseydi sezaryen de olurdum.
Ozhulyam 12 saat sancının ardından genel anestezi sonucunda sezaryana alındım.hayatımda çekmediğim acıyı çektim benim için çok zor geçti sezaryan sonrası 1 ayda toparladım kendimi
Gksaksl CananAtilla Çatı darlığı kilo ve kafa çapından gibi nedenlerden zorunlu sezaryen ama normali de nasıl yapardım bilmiyorum🙈
MihmininAnnesi CananAtilla yine olsa yine sezaryen iyi iyiki dogumhaneden kaçıp doktora yalvarmışım :)
Ecre minaminnak2408 zor valla ya ben 3 saate bile dayanamadım. Çok şükür sağlıklı kucagimiza aldık ona dua ediyorum sadece 🙏
Leylasan1621 CananAtilla mecburi kalınan normal doğum devlette doğum yaptım gebercek kadar acı çeksemde sezaryen yapamayız dendi göbeğimde değilde alttan 20 dikişim vardi artk ikiside denebilir 😂
Nefes Yazilimcianne ben 35.haftamda kontroldeyken doktor suyu bitmiş acil almamız gerekiyor dedi ben hep vajinal doğum istemiştim doktorum da normal yapabilirsin kilosu çok az zaten 2 200 görünüyor ama ciğerleri pek gelişmemiş sen dayanirsin suni sanciya ama o dayanamayabilir bebeği kaybedebiliriz dedi o zaman yok yok asla normal istemiyorum bebeğim iyi olsun farketmiyir sezeryan ile alalım dedim. Yeter ki evlatlarımız sağlıkla dünyaya gelsinler gerisi hiç önemli değil