Emsa aynen öyle ama insanlar Doğum şeklini anlatırken ötekileştiriyor. Gerçekten karşıma geçip durumu bilemeden ben normal Doğum yaptım sen yapamadın mı aaa Doğumdan sayma onu diyen bile duymuşken ve kadının kadına bunu yapması ötekileştirmek değil de nedir? Birbirimizi kırıyor ve gereksiz yargılamalara giriyoruz. Maalesef çok acı ben evladımı doğurabilmek için çok sıkıntılar çektim defalarca ameliyatlar hormon tedavileri tüp bebek çocuğum benim olmadı normal yollarla doktorlar sezeryan hariç doğuramazsın dedi. Şimdi soruyorum sizlere ben her normal Doğumu olana yanımda beni ezerek konuşurken yaşadıklarımı anlatmak zorundamıyım değilim işte insanın insana uyguladığı hele ki kadının kadına yaptığı pisikolijik şiddet ve ötekileştirme çok kötü maalesef.