nazan34 adm sayın admin sezaryen anormal doğum mu.neden şıklar daha bilimsel değil. vajinal doğum ve sezaryen doğum olarak ayrım yapılması daha yumuşatıcı olmaz mı. normal denilmesi de bence incitici .
ftmnrt epiduralli normal doğum yaptım. doğum sancısını, ağrısını, zorluğunu vs. hiç bir şey bilmiyorum cok memnun kaldım. doğuma dair hatırladığım tek sey oğlumu kucağıma verdikleri anın mükemmelliği 🤩🤩
arasinannesi26 Deletedmom115 42 haftaya kadar bekleyen bir ben de varım sizin gibi😂en son bebek nst de 3 defa hareketsiz çıkınca alın artık sezeryana dedim🤷🏼♀️
Umutfaik adm 40+4’le sezaryen 🤗💛 Normal de olsa sezaryen de hepimiz bir mucizeyi dünyaya getirdik,çok şükür 🤲🏼🤗💛
melis_duru CananAtilla zorunlu sezaryen. Her şey normal gidiyordu, suyum geldi, ama kızımın kafasından önce kordonu aşağıya inip doğum kanalını tıkadığı için kafası doğum kanalına giremedi ve sezaryen ile doğum yaptım
Umutfaik adm 40+4’le sezaryen 🤗💛 Normal de olsa sezaryen de hepimiz bir mucizeyi dünyaya getirdik,çok şükür 🤲🏼🤗💛
Minnakyavrumm CananAtilla Normal başlayıp sezeryana doğru giden ve inat edip süni sancıyla açılmayı bekleyip feryat figan normal doğum yapan zor doğum olsada normal olmadı benim için iyi oldu çok şükür şuan iyiyim