Yahu kadın sadece sormuş normal mi sezaryen mi diye sende bi zahmet normalse normal sezaryense sezaryen yaz geç. Arkadaş ne meraklıyız hemen saldırmaya ya. Yok ne fark eder yok açıklamaya bile gerek duymuyorum. Kadın zaten açıkla dememiş sana. Keyfi sezaryen olduysan olabilirsin bundan bize ne yada keyfi oldun diye sana kimse neden diye soramaz. Niye üstüne basa basa yazıyorsun. Hepimiz anlıyoruz çok şükür yada umuyorum.