adm şimdi normal Doğum olunca iyiki normal Doğum ama sezeryan Doğum yapanlar zorunlu şimdi soruyorum. Herkesin bünyesi ve bedensel yapısı aynı mı? Ve herkesin yaşadığı hayat, sağlığı, yaşam koşulları aynımı peki sezeryan Doğumu ötekileştirmek neden ? Normal Doğumu da yüceltmek bence beyinlerin içini değiştirmek en güzeli bu da bakış açısını değiştirmekle mümkün olabileceğine inanıyorum. Lütfen ötekileştirmeyin neticede oda Doğum oda Doğum 👍