Sezeryan olmam gerektiği halde, raporlarım bile vardı ama normal doğum sancısı geldi bebek yoluna girmiş ve suyum patladı, gece olduğu icin devlet hastanesinde benim doktorum nöbetçi değildi ve nöbetçi olan doktor beni 2 saat gecikmeli bir şekilde bağıra bağıra sezeryan icin ameliyata aldı. Kâbus gibiydi o anlar ama bebegimi kucağıma alınca hepsini unuttum çok şükür