İki türlüsüne de bir çift lafım var müsaadenizle.
Normal doğum yapanlara:
Her sezeryan kendi isteğiyle olmuyor maalesef. Bazı kadınlar normal doğum yapandan da fazla sancı çekebiliyor. Ama hem kendi hem bebeklerinin sağlığı için mecbur kalıyorlar.
Sezeryan yapanlara:
Bazı kadınlar için normal doğum hiç kolay değil. İki ıkınmayla doğmuyor o bebekler. Bir de sonrası da öyle hemen toparlanmıyor insan. Pelvikte dikişi, travması, yorgunluğu, tuvalet ve oturma sorunu.
Lütfen yarıştırmayın hayatlarınızı. İkisinin kolayını, sağlıklısını dilerim tüm kadınlara🤗