@HappyKids 7 aylıkken yaptırdık tam. Çok zorlu geçti ilk gün. Çok canı yanıyodu, sürekli ağlıyodu ama normal gündelik ağlamaları gibi değil. Acıdan bas bas bağırıyodu, kucaktan kucağa gitmek istiyodu acısı geçecek sanıyodu. İlk gün aşırı zorlandık, oğlumda çok ağladı. Uykusunda bile mızırdanıyodu sürekli. Ertesi günde sadece çişini yaparken bağırmaları ağlamaları vardı. Ama ne kadar küçükken yaptırırsanız o kadar iyi bence diye düşünüyorum. Özellikle ayaklanmadan yaptırılması gerek. Yarası çabucak iyileşti ama ilk gün çok zordu oğlum içinde benim içinde.. o ağlarken bende ağladım 😢