HappyKids Yeni yazımızda inceleyebilirsiniz. 🌟 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/sunnet-nedir-yenidogan-sunnetinin-avantajlari-nelerdir/ Annelerimiz ne zaman sünnet ettirmeyi düşünüyor? Sünnet ettiren annelerimiz de deneyimlerini paylaşabilir mi?
Artemiss_ HappyKids 40 günlükken ettirdik çok rahattı anam babam usulü yaptılar bir şey takmadık bezde 2-3 güne iyileşti çok şükür şimdi 5 aylık olacak geçti gitti
gozdetuncat HappyKids 10 günlükken gebze Anadolu sağlık merkezi john hopkinste olduk 1 haftaya toparladı çok şükür bardak falan koymadım sadece beze pipisi yapışmasın diye vazelin sürdüm
twinboymama 2 aylıkken sünnet ettirdik, karton bardak yöntemiyle çokkk kolay oldu. doktor önermişti ve iyi ki önermiş. iyileşme sürecini hızlandırdığını düşünüyorum. ilk gün huysuzluk vardı, ertesi gün hiçbir huysuzluk yoktu nerdeyse
Nesoooolera twinboymama aynn benimkide bugün klamp sistemiyle sünnet oldu bardak var çok iyi geçiyor şuan 🧿🧿 hafif kanama oldu doktorla konuşuyoruz WhatsApptan sürekli normal endişe etmeyin dedi salı gunude klamp çıkarılacak inşallah bu süreci sorunsuz atlatırız
Sibelcinar Ben 2 aylıkken yaptırmıştım çok rahat ettik.Sadece ilk gün huzursuz oluyolar ama sonrası o kadar rahatki.Yapacak annelere tavsiyem çok hareketlenmeden yapın ☺️🌸
refiye1987 Sibelcinar İyi günler bende doktora sordum ama önermiyorum dedi 1 ay 23 günlük bebeğim nerede yaptırdınız yani sağlıkçı ya mi yaptırdın ız
mervemirbarlas 28 günlükken sünnet ettirdik.doktorumuz ne karton bardağa gerek var dedi nede başka birşeye.ben sadece 1 numara büyük bez kullandım ne olur olmaz diye.Erkenden yaptırmak en iyisi
EmeLSGROGLU Bende 3 aylıkken yaptırdım benimkisi yarı sünnetli doğdu. O yüzden çokta bi dikişi yoktu zaten. İlk idrarını yaptığında ağladı o kadar . Doktorun yazdığı calpol susp. bile gerek kalmadı günlük hayatımıza devam ettik. Bakımında da İlk 3 gün karton bardak koyduk. Günde iki defa terramycn krem sürdük o kadar . 1 hafta sonra iyileşti . Ama keşke dediğim tek şey daha erken yaptırsaymışım. Hareketlenmeden yaptırmak en iyisi 👌🏻
ankakusu5058 aysegultuna bizim de 13 aylık pzt yapılacak 😢 Allah yardımcımız olsun umarım herşey yolunda güzel geçer 🌺
Funda_yakut BartuveArtun Benimde oğlum 4 ay 4 günlük bugün sünnet oldu çok ağlayınca kanaması oluyor sizde de oldu mu acaba ? Doktor normal diyor
Kivancbaby 34 günlükken sünnet ettirdik. 8 saatte bir calpol şurup ve 3 adet krem verdi dr. Kremleri her bez değiştrmede beze sürdük pipiye denk gelecek kısmına. Bardak vs kullanmadık ağrı sızı huzursuzluk hiç olmadı. Ne kadar erken o kadar iyi. Doktorumuz beylikdüzü medilife Değer bey idi tavsiye ederim herkese.
Gryffindor 42 günlükken dikişli sünnet ettirdik. Sadece ilk idrarında ağladı onun dışında çok rahat geçirdik. Doktorumuzun verdiği kremi güzelde sürdükten sonra biraz da bez üzerine pipisinin geldiği bölüme krem sürdüm. Bardak falan koymadık. Üçüncü günü banyo yaptırdık. Dikişleri de yanlış hatırlamıyorsam üç hafta içinde tamamen düştü daha erken de olabilir. Sünnet sırasında hiçbir şey anlamıyorlar hatta oğlum mama içerek rahatça sünnet oldu. İğne vurulduğunda bayağı ağladı onu da emzirerek falan sakinleştirdim.
arman_bb 9 günlükken yaptırdık hiç huysuzluk yapmadı doktorumuz sünnet olmamış gibi davranmaya devam edebilirsiniz dedi çok şükür 2-3 gün içinde düzeldi sadece bir numara büyük bez kullandım bence herkes erkenden yaptırmalı
iremkurumlu97 gozdetuncat ne kadara yaptırdınız birde doktorunuzun ismi nedir bende 6 aylık bebeğime yaptırıcam da
Musbet Çarşamba günü oldk bardk pipisine değdi kanattı normal bi kanama değil baya bez kan doldu hemen acile gittk bi gn hastanede yattk sagıyla durdular bign de yatırp kan takibi yaptılr şuan iyiz şükr ama o bi gn kabus gibiydş çocuğn canını çok yaktılr o yüzdn kesnlkle bardk tavsiye etmyrm ben onun yerine sargı yapn
anneolmakzoramagulusuyeterr HappyKids 2 buçuk aylıkken yaptırdık Şu anda kucağımda üçüncü günümüz Elhamdülillah gayet güzel geçiyor dördüncü gün aparatı çıkarmaya gelecekler
Uraz2704 Bizde geçen cumartesi 30 günlükken yaptirdik ilk gun agrikesici solüsyon ve krem kullandik,birde bardak kesip koyduk ertesi gun kontrole gidince antibiyotik krem ve kantoron verdiler onu kullandik.Persembe gunu fotograf gönderdik banyo yapmaya izin cikti ama oncesinde 15-20 dk suda durduk.simdi sadece kantoron kullaniyoruz.bugun bardağı da çıkarttık.Hicbir problem yasamadik şükür ki
findikbrnlu0_ HappyKids 14 haziranda randevumuz var 4 aylıkken yaptıracaktık ama sünnet derisi fazlaymış doktorumuz yapmadı 14nde birdaha bakacak:)
ankakusu5058 aysegultuna yok henüz desteksiz yürümüyor cesareti mi yok diyim canı mı istemiyor diyim 🤷🏻♀️ Aslında deneyince adım atıyor ama pat diye bırakıyor kendini baba da ben de geç yürümüşüz bekliyoruz ama sanırım yürüse daha zor olur gibi