6,5 aylıkken yaptırdım keşke çok daha erkenden yaptırsaydık ağlaması öyle böyle ağlama değil içi çıktı ilk gün ağlamaktan sabaha kadar kucağımızdaydı sonraki gün sargıyı çıkardı doktor azıcık rahatladı ama üç dört gün ağladı da ağladı canım çıktı çocuk mahvoldu anne baba olarak biz çöktük yeminle. Herkese tavsiyem nolur çok erken ettirin 6 aya kadar beklemeyin çünkü daha az acı daha az ağlama hemen iyileşme oluyor