Mavisiim sünnet sonrası genelde cerrahi bir işlem ve ister istemez şişlik, morarma, ödem olabiliyor. Çok sıkıntılı bir kanama olmadığı sürece telaşlanmamak gerek yok demişti bizim doktorumuz. Bir kaç güne toparlanacaktır merak etmeyin. Ama tabiki içiniz rahat etmesi açısından sabah doktora götürmenizde fayda var.