Mavisiim Başına böyle bi şey gelen oldu mu bi bakın lütfen. Dün sağlık ocağında pansumanda gördüler ama bir şey demediler. İçim rahat etmiyor bir türlü. Doktorumuza randevu bulamadık bugün. ![https://imgyukle.com/i/rIDNAj]
Zeyzeh2 Mavisiim acile gitsenize canım ne olmuş bu böyle sağlık ocağında bişey demediler mı canı yanmıyor mu bebeğin huysuzlugu falan yok mu
Mooms Mavisiim Dün ben de oğlumu sünnet ettirdim. Doktor pipide şişme, ödem olabilir sünnet sonrası korkmayın kanama vs olursa mutlaka haber verin demişti bize. Belki sünnete bağlı ödemdir bu da ama siz yine de doktorunuza mutlaka götürün randevusuz da olsa 2 dk zaman ayırıp bakar diye düşünüyorum
Metehan2222 Geçmiş olsun biz de sünnet ettirmeyi düşünüyorduk herkes çok sıkıntısız bir süreç 3-4 günde ağrı sızı kalmıyor diyordu biraz çekindim şu an sünnet ettirmeye ben de burda bekleyeyim
limoncicegimFO Metehan2222 biz de bugün yaptırdık agladı baya bakaloö yarın ne olacak 4 buçuk aylık oğlum. Erken yapılması ıyılesme açısından çok iyi keske yenı doğduğu ilk hafta yaptırsa idik
Uzayyy Çok kötü olmuş , bilgim yok ama acile mi götürseniz bir . Daha kötü olmadan . Yavrucağın çok canı yanıyordur
Grey Mavisiim korkutmak gibi olmasın ama bu hiç normal değil bizde olduk sünnet 5 günlüktü hemen toparlamıştı bu sanırım kan toplamış damarlarda bi Acile götürüp kontrol ettirin daha büyük sorunlar olmasın geçmiş olsun şimdiden
Mavisiim Hiç bir ağrı, sızlanma yok. Kanama olmadığı sürece dert etme dendi bana da. Doktorumuz başka ilçede devlet hastanesinde, eşim çalışıyor diye gidemedik bugün sürekli izin alamıyor. Çocuk doktoruna götürsem anlar mı sizce?
Zeyzeh2 Mavisiim canım sen çocuk acil varsa götür bı baksın seninde kafan rahat uyu tedbirden zarar gelmez hazırlan götür çocuğu
Mavisiim Önceden sünnet yapan bi sağlık görevlisini aradım arkadaşımdan bulup numarasını, bebeğimin cildi hassas baya acaba reaksiyon mu gösterdi verilen maddeye diye düşündüm ama içim rahat değil. Morarma azalıyor ama şişlik var
Mavisiim Zeyzeh2 çocuk acil yok malesef küçük bir şehirde yaşıyorum, sabah özele çocuk doktoruna götürebilirim anca. 😔
Zeyzeh2 Mavisiim olsun sabah götür özelde daha da iyi ilgilenirler seninde aklında soru işareti kalmaz en iyisini doktor bilirbelki ödem için bı krem falan verir