Mum22 doktor o kadar yoğum ki çevremizde tek doktor, kapısının önü mahşer yeri gibi. Bilgi vermek şöyle dursun doktoru görmedim bile. Hemşire baktı, sekreter ilaçları yazdı gönderdi. Şimdi iyi artık ama mosmor ve erik büyüklüğünde şişlik vardı çok korkmuştum. Neyse ki yolunda her şey