AngelMotherr Canım yanık değil yanık olsa o an asla dayanamazdi , ve başlık izi çıkardı yani parmak parmak olurdu yllaxer yanığı demek basligin olduğu gibi izinin çıkması ile anlaşılır , bu alerji olmuş lazerden sonra kıl kokleri de kalın ve siyah olduğu için çıkarken tahriş etmiş … Acilen Dr a görün ve yatıştırıcı derini sakinleştirici birşeyler vermeli , aksi taktirde izi kalabilir kahve nokta halinde bu arada başlık satin alabilirsiniz kendinize eğer çalıştığınız yere de uygunsa örn ben 9 ay boyunca kendi basligimi götürdüm cam kısmını slikon ve cam satın aliyorsun yabinda götürüp getiriyor kullanıyor yine götürüyorsun … Bundan sonra ki gidecek olanlar dikkate alsın yazdigimi