Elisaminannesi [silindi] gittim bugün cildiye ye yanık değil bu dedi döküntü ürtiker olmuş korkma gecer izi kalmaz devam et lazere dedi içimi rahatlatti
Oanne Soğuğa alerjiniz olabilir 😅 Benim soğuğa alerjim bar hep böyle oluyorum halk arasında dabaz diyorlar ürtiker yani Ateşlenip tatlı tatlı kaşınıyor Sonra geçiyor çok dirençli okursa bir hafta sürüyor iz bırakmıyor
biroglanannesii1 Elisaminannesi Merhaba canım bu ürtikere benziyor ben de doğum sonrası stresten yaşadım benim döküntülerim gibi benim bütün vücudum böyle kıpkırmızı ve kaşınıp yanıyordu soğuk suyla duş alın ve doktorunuz verdiği ilaçları kullanın tamamen kırmızılık ve yanma hissi bitince morarıyor sonra geçiyor korkmayın
Elisaminannesi biroglanannesii1 merhaba evet tam da dediğiniz şeyleri yaşadım hatta morarinca korktum bu şekilde kalcak diye dus almayı ben de düşündüm de lazerden sonra ilk gün dus alma dedi kuafor
Elisaminannesi biroglanannesii1 bi de bu urtikerin enfeksiyon la alakası var mı mikrop falan etkiliyor mu canım
biroglanannesii1 Elisaminannesi Yok yok korkmayın benim vücudumu görseydiniz aklınız dururdu inanın bir kaç güne bir şey kalmayacak
Elisaminannesi biroglanannesii1 işte iki hafta boyunca tam gecmeyince endiselendim canim tabii şu an boyle değil iz gibi kaldı onun da rengi açılıyor
Elisaminannesi biroglanannesii1 valla daha önce hiç yasamadim lazer yapıldıktan bi kaç saat sonra oldum
Gulcann_ M-V-S868820 ne takıldığını gerçekten bilmiyorum ama gidenlerden duyduğum kadarıyla başlık herkese aynı ama bilmiyorum gitmedim ben hic
1Masalll Elisaminannesi korkulacak birşey yok ilk 3 seansa kadar böyle kızarıklıklar oluyor lazer sonrası bir kaşıntı oluyor haliyle sizde kasimissiniz belli o bendede oldu sonra gecti
Elisaminannesi 1Masalll evet bilincsizdim maalesef kasidim meğer kasimamak gerekiyordu mus tuttum bi de uyumadan önce kolonya döktüm sabah uyanınca vücudumdan korktum resmen
biroglanannesii1 Elisaminannesi Geçicek hiç korkmayın ben bu rahatsızlığı düşmanımın başına vermesin diyorum çok kötüydü yani