Melekbas Mevos1423 sabah aksamdi sanirim uzerinden baya gecti acikcasi hic hatirlamiyorum gunde iki kezdi ama kac daml verdigimi hatirlamiyorum. Ben mommy bliss e kadar almistim ama kendiliginden gecmedigi surece gecmiyor sadece biraz hafifliyor. Geciyor merak etmeyin bir surec bitiyor🙏
Emily37 pelinn01 canım zamanla rahat yapıcaktır.benim oğlum kolikti nerden baksan 1 yıla yakın hergün masaj yaptım damla kullandım ama sonra birgün kendisi yapmaya başladı herşeyi.kızımda da 3 ay sürdü bu durum.Nurse harvey damla zaten zeytinyağı gibi o yüzden rahat çıkartıyor gazınıda tuvaletinide.ben birde çocuklarımda gün içinde bacaklarıını karnına doğru hareket ettirirdim oyun gibi bişiy oldu bu bizde tavsiye ederim kuzum sanada
pelinn01 Emily37 çok teşekkür ederim inanın bir nebze dahi olsa insanın içi rahatlıyor insanın çocuğuna ufacık birşey olunca dünya dar geliyor resmen bende biraz telaşlı bir insanım
Liya01 pelinn01 valla bize en iyi Sab simplex geldi amaaa gaz damlasının en önemli şeyi devamlı düzenli kullanmak aynı saatlerde vermek hep ben 2 ay boyunca hergün düzenli saatlerde verdim çok şükür gaz problemi çok az yaşamıştım
dgn-adl1 pelinn01 forbiome minues kullandım çok iyiydi ama bana pahalı geldi o yüzden metsil kullanıyorum şuan ondan da memnunum 🌸
Betul_61 pelinn01 rica ederim canim yok değil malesef gaz için sab SIMPLEX kullan çok iyi bir gaz damlası üç çocuğuma da kullandım
Senametinn NEOCLC şurup öneririm kesinlikle bebeğimi aşırı rahatlattı. Nurse harveys kullanıyordum bunu deneyince ona gerek kalmadı. Ayrıca fiyatı ondan daha uygun ve uzun ömürlü gidiyor. İçeriği de temiz yağlardan oluşan bir karışım. Araştırın derim bir 🙏🏻
pelinn01 Senametinn çok teşekkür ederim şuan 1 aylık olmasına 3 gün var hepsini deneyemem ama araştırıp en iyi olanı denemeyi düşünüyorum tabi çocuktan çocuğa fark var umarım belli bir aydan sonra bağırsakları kendine gelince geçer elden bunlardan başka bişey gelmiyor malesef
Aleynasrgcl pelinn01 maflor Plus kullandım ben baya faydasını gördüm hem probiyotik hem gaz damlasıdır
fatmamasal Betul_61 ben doktora sordum biogaia kullaniyoruz başka yanında bibtane jullansak mi die o gaz içinde etkili zaten kullanmayın dediler bende kullanmıyorum.
Merveio14 pelinn01 sab simplex günde 3 kez 8 damla olarak veriyordum yeterli gelmediğini söylediğimde 12-16-18 damla şekilinde arttırarak kullanabilirsin demişti arttırdım cidden daha iyi geldi kendi damlanızı arttırmayı denemiş miydiniz
pelinn01 Merveio14 zararı olur diye denemedim açıkçası insana şaşıp kalıyor ne yapacağını erkek çocuğu gazlı olur ne yaparsan yap diyor etrafımda ki herkes bende kendi bebek yağı ile masaj yapıyorum sonra ağız mendillerini ısıtıp koyuyorum
Sucaner90 pelinn01 ben kızıma kullandım çok faydasını gördüm ama tabi bebişten bebişe değişiyor sanırım. Ben birde fitalive gasicon kullandım kendime buda çok etki gösteriyor bizdeki gazı alıyor ve bebişe geçmiyor deneyebilirsiniz.