pelinn01 probiyotik kullanmaya devam edin bırakmayın bağırsakları anca düzene girecek bende çok çektim ben bifidrop probiyotik kullanıyorum ve metsil yanında 2 aylık olucaz 4ünde yüksek oranda azaldı şuan sadece gece uykusunda gazını yapmayı unutuyor sabah sıkışıyor okadar diğer saatler sıkıntımız yok sabredin gün geçtikçe kendiliğindende geçicek vücudu adapte olmaya çalışıyor ve her bebeğe başka şeyler iyi geliyor ben deniye deniye bunda kaldım çok zor bir süreç probiyotik damlamı araştıra bilirsiniz ❤️