Bİzde 12.hafta atağındayız 8.hafta atağından buyuna yarım kundakla çözümü bulduk 12.hafta atağında şu anlık uykuda sıkıntı yaşamıyoruz ama çok emmek istiyor bende sürekli emziriyorum ama kundak kurtarıcı oldu şimdi kundaksız uyumuyor refkleksler azalınca uykuya devam edeceğini düşünyorum ama artık kundak sayesinde gece gündüz ayrımımız var