Zeh_ra CmreKSidar benimkinde 2.5 aylık emmek istemiyor bende neden emmiyor diye üzülüyordum atak olabileceğini unutmuşum 😐😯
Ege4535 Zeh_ra ay sizinkileri benimkide Bi kaç gündür memeye gelince ağlıyor direniyor meme reddi olacak diye korkuyorum
Saretiryaki CmreKSidar ağlayarak😀😀şuan ağlıyorum 1,5 saattir uyutmaya çalışıyorum ama yok 8.aydan selamlar
Zeynoskus Saretiryaki 8 ay 5 gunluk gece gunduz uykuya asiri direnme gece artk cok yoruldm.uykudan gozunu acamiyor na kalkip biseyler soyleyip oynamak istiyor 2 saat boyle ugrastiriyor sizde.durumlarnasil
CmreKSidar Saretiryaki ay bugün bende ağlamanın eşliğinden döndüm. İlk doğurduğumda sürekli ağlıyordum
Sonundabende12 Aslkryln benim ki de kolikti her gün akşam aynı saatte başlayıp aynı şartlarda ağlardı gaz sancısı olurdu ayaklarından anlardık kırpkırmızı olurdu ağlamaktan sabaha kadar ağlardı inanırmısınız bebekliğini hatırlamıyorum o zamanları çünkü zombi gibiydim suan 6 aylık oldu gaz gitti ne geldi bilmiyorum hep ağlıyor bağırıyor bazen saaatlerce oturup ağlamak istiyorum onada ne diyim bebek daha ne yaşıyor ne yapıyor ağzı var dili yok çocuğumun üzülüyorumda aman çok değişik duygulardayım mesela bugün bi bardak su içip ayağımı bile uzatamadım hiç iyi değilim
CmreKSidar Aslkryln 20. Günde falan 15 günden sonra huysuzlanmaya sürekli ağlamaya ve aşırı gazı olmaya başladı birgün hiç susmadı biseyi var diye doktora götürdüm o söyledi☺️
Sonundabende12 CmreKSidar benim bebeğim 5 ay 23günlük suan atak haftasındamıyız acaba bilen varmı uykuya aşırı direnç ve hep mızmız artık ölmek üzereyim 😔😔😔😔
CmreKSidar Sonundabende12 o kadar tecrübeli değilim malesef benim uygulama da gün olarak gösteriyor hafta yazmıyor yoksa bakardım ☺️
BetulDefnee Sonundabende12 hamileliğiniz stresli mi geçti peki ? Stresli hamilelik sonrası bebekler daha çok ağlar diyorlar . Bende down sendromu riski var dedikleri için hayatımın en kötü 3 haftasını yaşamıştım sürekli ağlamıştım bebeğim bundan dolayı be kadar etkilendi diye düşünüp duruyprum
Barlas0922 CmreKSidar Geçecek bu süreçte tek yapcaginiz şey sakin kalmak varsa anne baba falan desteği dönüşümlü oalrak yani benim annem babam yakındı onlar yardımcı oldu yemek falan derdim olmadı tek isim bebek ve uyudugunda hemen uyumak bı sure sonra sinir geliyr Ama zaman o kadar hızlı ki benim ki 9 innicinde neler yaşadık diyorum bı sürü atak geçirdik ama en fecisi 4. Ay atagiydi uyku gerilemesi oluyor yani bu daha başlangıç senin için. Herkes aynı süreçten geciyor o yüzden üzülmeyin yalnız degilsiniz ben öyle rahatlattim kendimi
CmreKSidar Barlas0922 malesef annem vefat etti. Eşim destekçi ama tabi oda çalışıyor. Tek basıma bakıyorum çoğu günler açım su bile içemiyorum. Herkes 4. Ay atağını diyor korkutuyor beni ☺️
Sonundabende12 BetulDefnee olabilir zaten son ay kalkmam yasaktı sadec wc erken doğum riski vardı bide gurbetteyim hep ağlardım hep 😔😔😔 belikide ondan çocuğum mutsuz 😔😔😔
Symdfn slkmsncemile Çok güldüm ya bende 10. Aydayım abisi 2 yaş sendromunda minik atak haftasında valla ortalık yangın yeri 😂
slkmsncemile Symdfn aşkım şükür tek çocuk şuan dmdmdmdkdbek bazen kendime sövüyorum ben nasıl anneyim diye ama şuan bizde diş çıktışı için meme ısırığı başladı. Emzirme sonrası kocamın koynunda ağlıyorum dkdlsllssllxş bana diyoki çözümü yok mu, dedim var dişlerini sökmek dkdödö bana diyoki cani ana. Ama geçecek buda… Ağlayarak emzirmeye devam 🤣
araskusum01 Ah ben de 12.hafta atağındayım. Sürekli ayakta gezmek istiyor emerken bile beni oturtmuyor kollarım koptu artık
Suuraisra CmreKSidar valla ben atak haftalarını gün sayarak atlattım 😄 şunun şurasında max 10 gün şafak sayarak atlattım. O günlerde evi çok önemsemedin hep kucağımdaydı dışarıyı çok seviyo dışarı çıkardkm hep yorulunca daha güzel uyudu
CmreKSidar Suuraisra benimki atak haftasında değilken de sürekli kucağımda 😂 ne yemek yiyebiliyorum ne tuvalete gidebiliyorum. Gündüz kucağımda uyuyor ama 2 gündür aşırı uykuya direniyor.
delirmeceler CmreKSidar 2 yaş sendromu yaşadığınızda 2 aylık 4 aylık 8 aylık atakları yok sayacaksınız birde ikizlerim 2 yaş sendromu allah kimseye yaşatmasın sağlıkla büyüsün inşallah ikizler şuan 20 aylık ama 2 aylık ataklarını 1,5 hafta yaşadık geçicek merak etmeyin kızım kolikti 8 aya kadar sürdü😔
CmreKSidar delirmeceler ay birde ikiz Allah yardımcınız olsun bizde koliğiz. Arkadaşım kızında gördüm 2 yaş sendromunu fenaydı ☺️
mrv__1234 Aydannn-61 benimde bebeklerim var 5. Hafta atağı geçiriyoruz sanırım, ikiz olması ayrı zor, eski hayatım yok gibi işe nasıl döneceğim diyorum. Her gecen gün daha da zorlaşıyor, bu kadar zor olacağını tahmin etmiyordum
Mhdbtl--- @“Aydannn-61”#bende gün sayıyorum 40 günlük wc ye bile beraber gidiyorum uykuya dalamam ağlama ne derseniz var piskolijim iyice bozuldu Allah yardım etsin annelere😭
gsenaaa hepmutluolesma biz de 15. haftadayız yaklaşık on gündüz iştahsız normalde çok iştahlı bir bebek beş saat biriey yemediği oluyor çok üzülüyorum
Esraemir34 CmreKSidar benim 13 aylık ve şuan bir yaş sendromu bugüne kadar kadar bütün atakları gördüm ama bunun gibisini görmedim bence bu günlerin kıymetini bilin beterin beteri var 🥲🤣
Yaseminmete Esraemir34 katiliyorum benim kide 14 aylik uykuya oyle bir direniyor ki bacaklari felan kaskati kesiyor. Cilginca agliyor
Yaseminmete CmreKSidar ne ataklar ne sendromlari ne dis cikartmalari hicbir seyleri bitmiyor. Anne olmak cok zor. Uyuyan bebek anneleri bu dunya da cenneti yasiyorlar nokta net.
CmreKSidar Yaseminmete aynen kesinlikle çok imreniyorum. Diyorum zaten hayatının en çok uyuman gereken dönemindesin uyumuyorsun 😂