Symdfn aşkım şükür tek çocuk şuan dmdmdmdkdbek bazen kendime sövüyorum ben nasıl anneyim diye ama şuan bizde diş çıktışı için meme ısırığı başladı. Emzirme sonrası kocamın koynunda ağlıyorum dkdlsllssllxş bana diyoki çözümü yok mu, dedim var dişlerini sökmek dkdödö bana diyoki cani ana. Ama geçecek buda… Ağlayarak emzirmeye devam 🤣