Alparslanmom_ Aalya biz samsundayiz eşim cevikte çalışma şartları berbat kafayı yemek üzereyim dört gözle tayinin çıkmasını bekliyorum
Aalya Alparslanmom_ kaçıncı tercihinizdi acaba,ve nasıldı saatleri vs benim eşim motorlu polis ama bilmiyorum
Kutaycik Alparslanmom_ bizimde ikinci tercih samsun.eşimde samsun hiç istemiyor ama memleketlere yakın büyük sehir diye yazdık.inşallah memnun olacagımız yerler olur
Alparslanmom_ Aalya ilk görev yeri memleketimiz cevikte süresi dolmasına rağmen çıkarmadılar sürekli dış gorev maçlar normalde 1+1 çalışıyorlar fakat 4 günde bir izin yapıyor sürekli il dışına gidiyor sabah 8-6 11.30-1 de icmal yada 8 ucu açık çok kötü çalışma sisteme memleketimizden nefret ettik umarım cevige düşmez
Renkler Bizde 4 senedir kayserideyiz eşim pöhh doğu bekliyoruz Tunceli yazdık ilk sıraya hayırlısı olsun insaAllah
Gokalp23 prensannesi_2 inşallah gönlünüze göre olur,İlk tercihimiz Mardin bizim bakalım hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻
Minikask35 Kutaycik biz ipka verdik heyecanla bekliyoruz İzmir Manisa balikesir uşak olarak genelde Egeyi yazdık inşallah yarın açıklanır şuan sirnaktayiz 😊
MasaLiyam Kutaycik bizim de her yıl tayin var ama sürekli ipka veriyoruz yine verdik inşallah kalırız Ardahan da 🙏🥰
Kutaycik MasaLiyam eger tamamlaöadoysanız sarkı tamamlayıp gitmek mamtıklı.gecen sene artvindeydik bizim ipkamıxı kabul etmediler.şarktan şarka yaptık