Aalya ilk görev yeri memleketimiz cevikte süresi dolmasına rağmen çıkarmadılar sürekli dış gorev maçlar normalde 1+1 çalışıyorlar fakat 4 günde bir izin yapıyor sürekli il dışına gidiyor sabah 8-6 11.30-1 de icmal yada 8 ucu açık çok kötü çalışma sisteme memleketimizden nefret ettik umarım cevige düşmez