Kbrbisi28 Deletedmom_70 bende hafif yagarken bu sene seradan mahsul iyi olur diyordum hep satinaldigim yer vardida yagmurlar bikac gundur siddetli olunca zor dedim
Kbrbisi28 balkzm tekrar kapanmaya basladi hava bakalim bi aksam gunesi vurdu az once aninda oda gitmeye basladi simdi annemde yavru kedileri toplatmis babamlara apartmana almislar onlari hepsi islanmis titriyorlarmis yazk
Ayse_asel hurremsultann afyon soğuk valla cnm genelde yağmurlu ama bugün çok yağmadı daha merkezdeyim
Kbrbisi28 GSevilay65 haberlerdede diyorlardi saganak yagisi bu kadsr kuvvetli dusnmemistik ama burdada belirli yerlerde cok siddetli yagmamis
Kbrbisi28 Balbeby giderlee cik fena kokuyor ama yaa Allahtan hem aritma hem damacana kullaniyorz evde sular dahi kotu kokuyo bugunde yagis var haberlerde cumartesiye kadar yogun olucakmis