Kbrbisi28 Esra_58 kuzenimde mardinden geldi buraya esi goreve gidince ferahlayip doner o tarafa artik 😁😁
Kbrbisi28 Balbeby rabbim korusun yaa disarda kalanlarin yardimcisi olsun yagis daha devam ediyor bakalim araliksiz sabah gunluk gunesliktirtalik
GSevilay65 Kbrbisi28 karşı komşumun annesi. De Kütahya da oturuo fena yağmur yagio demiş amaj dikkat edin ya
balkzm Benim anlamadığım sel seli götürüyor diye arkadaş paylaşım yapmış,gülerek cevap verenler neyin kafasındalar, sıcaksa sıcak ,arkadaş skntisini paylaşıyor sizinle..Allah yardımcılari olsun 🤲
Kbrbisi28 balkzm tekrar kapanmaya basladi hava bakalim bi aksam gunesi vurdu az once aninda oda gitmeye basladi simdi annemde yavru kedileri toplatmis babamlara apartmana almislar onlari hepsi islanmis titriyorlarmis yazk
Deletedmom_70 Kbrbisi28 Samsun/Kavak öyle bi bakıyorsun güneşli bi bakıyorsun yağışlı hava değişken. Dün sabahtan iyiydi, eşim evde olunca büyük oğlumu bahçeye indirdi biraz oynattı saat 3 ten sonra hava bi anda karardı nasıl dolu yağıyor sonra yağmura çevirdi. Evet yağış iyi ama böyle olunca da iyi değil ben aslen Uşaklı yım annemler le konuşuyorum orada aynı hep yağışlı geçiyor, bahçe felan yapamadık diktiklerimiz fidanlar ise çürür diyor Allahım korusun en iyisini bilen Rabbim. Fotoğraf anılarından bakıyorum Mayıs ayı hep dışardaymışız hava güneşliymiş bu sene uzun sürecek sanırım
Kbrbisi28 Deletedmom_70 bende hafif yagarken bu sene seradan mahsul iyi olur diyordum hep satinaldigim yer vardida yagmurlar bikac gundur siddetli olunca zor dedim