Kbrbisi28 Balbeby giderlee cik fena kokuyor ama yaa Allahtan hem aritma hem damacana kullaniyorz evde sular dahi kotu kokuyo bugunde yagis var haberlerde cumartesiye kadar yogun olucakmis
naynini Kbrbisi28 Bursa Mudanyadan sesleniyorum, günlük güneşlikti tüm gün 😊 şu anda da ılık bir esinti var 🥰