Masalikra1 kendiliğinden çıktıysa yine iyi, bana baya uğtaştılar çıkmadı sürekli karnıma bastırıyorlar, biraz öncesi kesi atılmış zaten bide bastırıp durunca çok canım acıdı napıyorsunuz dedim. Çıkmıyor dediler bayıltıp alcaz dediler bana verdiler narkozu bayılttılar, elini sokup almış çıkartmış🤦♀️ 2-3gün çok ağrım olmuştu ondandı büyük ihtimalle.