Tubasahra Cinarveannesi007 4220 gram 3880 gram 2130 gram 1680 gram Hepsi sezaryen doğum.Tişikkirlir ifinim.
Tubasahra Birriii Evet 3 numaram 31+6 da doğdu.Kızım 4 buçuk yaşında 14.5 kilo 4 numaram 30+6 doğdu.Oğlum 2 bucuk yaşında 13 kilo
Melisakeskinn 38+6 3kg doğdu suyum bitmişti 12 saat suni sancı çektim 1 cm açılmam vardı hiç açılmam olmadı sonra hastane değiştirip zorunlu sezaryen oldum
Anr5155 Cinarveannesi007 40+0 da 4115gr normal doğumla dünyaya geldi kızım suyum gelmese daha da gelmeye niyeti yoktu
Tubasahra Cinarveannesi007 Daha hamileyken bebeleri arasında ayrimcılık yapan ana gibi ana.😁 Şaka bi yana haftaları da düştü.İlki 42.ikinci 39 üçüncü 31 dördüncü 30 hafta da doğdu.