Cinarveannesi007 elifcicek_07 iç yırtık ve kesim vardı 🥲 ben de bebeğimi son usgde 3800g göründüğü için bu kadar beklemiyordum. Boyu da 53 cm idi. 2. de 4 kg geçerse normal istemem 😄
Cinarveannesi007 Haydinn çok zor bir bebek, ilk 3-4 ayı da kolikti. Şu an çok hareketli, çok sıkılan, zor yedirilen bir bebek ama hemen bile yapasım geliyor 2.yi. ama diyorum hayatı bu kadar da zehir etmemeliyim. 2 yaşına girsin oğluşum, öyle doğurayım 😁
Irmakmelegim Cinarveannesi007 erken doğum 33 +0 suyum aniden gelmesiyle (enfeksiyon) sezaryenle dünyaya geldi 1865 gr dik şuan 22 ayligiz 11 kg 700 gr
Derya-Anne Cinarveannesi007 eğer erkek olursa kıza göre biraz daha zor oluyo ben kızımı 10 saat 15 dakika içinde doğurdum sabaha karşı 03:00′da gittim öğlen 13:15′de doğurdum ama oğlumda sabah 10′da gittim doğumhaneye gece saat 00:25′de doğurdum 14 saat 25 dakika çektim. Tek fark kızımda suyum evde gelmişti oğlumda dogumhanede doktor patlattı ikisinide suni sancıyla doğurdum ama oğlumu kendi sancimla doğurmayı çok istedim nasip değilmiş ve artık haftası dolup geçtiği için doktor yatış verdi 41+1 haftada doğdu oğlum
Cinarveannesi007 Derya-Anne erkek bebeklerin beyinleri daha büyük olduğu için başları da büyük oluyor. Dolayısıyla zor doğum
Iki_pasa_annesi Cinarveannesi007 36 4 de acil sezaryana alındım bebeğin kalp atışları düşüyordu 3.130 grm dogdu