Emine003 Masalikra1 evet canım onu sormuştum 😅Ay adını bilmiyodum ama ilkte onu bana da yapmışlardı baya can yakiciydi ama kaydı çıkıverdi oğlum 🙈
Emine003 Cinarveannesi007 Ay adını bilmiyodum ama onu ilkte bana da yaptılar bir sefer canım gerçekten can yakıcıydi ama oğlum biran da kaydı çıkıverdi
Cinarveannesi007 Masalikra1 ben son an dedim ya bu bebeyi çıkarıcam ya canım çıkacak 😁 bir ıkındım kucağıma veriverdiler şok oldum. Yani 4 kg bebek minicik kollarımın arasında, sıcacıktı 🥲 sonra onu ölçüye aldılar benim bir de plasenta çıkarma aşaması oldu. Hem kıvranıyorum acıdan hem de bakıyorum napıyolar diye
Masalikra1 Cinarveannesi007 ay kız palsentayi çıkarmak bile zorr😀😀nasıl sancı cektm bide epiduralli oldgm halde😀😀
Babyboysmama Cinarveannesi007 oof cok gecmis olsun bendede aynisi oldu dogurdum ama sancim bitmedi resmen rahatliyadim bebegin esi rahimde takili kalmis cikmadi ve o an bi anda 3 litre kan kayip ettim direkt amelyata aldilar 3800 dogdu 16 eylul sancilarim basladi 18 eylul dogdu travma oldu bende atlatamiyorum o iki gunu 😹
Cinarveannesi007 Haydinn ben de öyle pozitif doğum hikayeleri okuyordum. Sancı geldi gittim 2 saatte hemen doğdu ay şöyle kolay böyle güzel falan. Lakin benim başıma gelen… 😁😁😁
Haydinn Cinarveannesi007 şimdi gülerek anlatıyorsunuz tatlı acılarrrr ne kadarlık oldu şimdi bebiş ☺️
esractl Cinarveannesi007 benimde sancısız 5 saatte oldu çok şükür bende şehir hastanesinde doğum yaptım ebem çok iyiydi ve kesinlikle sancı çekerken duş diyorum başka da bişey demiyorum ebeden rica ettim 1 cm di yarım saat duş ta kaldım çıktığımda 8 cm olmuştu ebe bile şok oldu 😂
Cinarveannesi007 Haydinn ayy evet, yalnız ikinci çocuk düşüncesi aklıma gelince böyle film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor olanlar 😄😄 11,5 aylık
Haydinn Cinarveannesi007 oy maşallah büyümüş bile zaman su gibi 😂 ikinciyi düşünebiliyorsan vallahi iyi yürek var sende bacım 😂😂😂
momysncp_ Cinarveannesi007 çok istedim normal olsun diye ama 33. Hafta acil doğuma alındım sezaryen, 2500 kg.
elifcicek_07 4100 mü hay maşallah yırtığınız var mı? 3200 normal doğum 2 saat için de doğurdum çocuğumu şimdi 3500 kilo diyorum bu kadar olan bebekler var nasıl doğuyor vajinal doğumla. Gerçekten bravo size
Cinarveannesi007 elifcicek_07 iç yırtık ve kesim vardı 🥲 ben de bebeğimi son usgde 3800g göründüğü için bu kadar beklemiyordum. Boyu da 53 cm idi. 2. de 4 kg geçerse normal istemem 😄
Madalina Cinarveannesi007 3520 kg normal doğurdum. Ama çok zordu doğum. Sefal hematom la doğdu. Hastaneye yatırıldığımda corona olduğumu öğrendim. Doğurdum aldılar 5 gün göremedim. Çok zor günlerdi 😔😔
Cinarveannesi007 Haydinn çok zor bir bebek, ilk 3-4 ayı da kolikti. Şu an çok hareketli, çok sıkılan, zor yedirilen bir bebek ama hemen bile yapasım geliyor 2.yi. ama diyorum hayatı bu kadar da zehir etmemeliyim. 2 yaşına girsin oğluşum, öyle doğurayım 😁