kbraat orda okudum ben, çok sevmiştim Batman’ı. Bir arkadaşım da oraya tayin oldu birkaç hafta önce, 3500 e çok merkezi bir yerde çok güzel bir ev buldu. Çalışma koşullarını bilemem ama insanı çok iyidir, şehir olarak her şey elinizin altında . İnşallah merkezde olursunuz