Bahtszbedevi 7 senedir buradayız bu zamana kadar uzatma verdik. Gezmeyi seviyorsanız beklentiniz olmasın. Bir murat köprüsü seyir tepesi falan var öyle iki üç yerden başka bir yeri yok. Upp uzun iki caddesi var o kadar Kışı coookk. Resmen şehir felç oluyor ama ben o halini bile seviyordum.☺️ İş yönünden eşim hizmet destekteydi rahattı hamdolsun time göre timler yoğunmus biraz sanırım. Böyle başka sormak istediğiniz varsa buyrun sorun.☺️