Sincappp Hepimize hayırlısı olsun inşallah hanımlar.🌸 Düzce çıkmış bize Düzce’de olan var mı nasıl bir yer ekonomik sosyal yönden falan.☺️
yunusemre_moms Sincappp benim eşim polis bizde düzcedeyiz şuan yani pek bi beklentiniz olmasın gelen tayinciler pek sevmiyor ama güzel küçük kendi halinde bi şehir, 1 tane avm si var.
123PrensAnnesi123 Sincappp bende duzcedeyim buraliyim guzel biyer bol yesillikli seviceksiniz ekonomiside orta seviyede biyer
Beyzaerdan Sincappp merhaba, biz Düzce’deyiz. Uzman çavuş eşim. Sosyal bir yönü yok maalesef ve pahalı bir şehir🌸
HatFer135 Shewolff ben hakkari merkezdeyim suan uzuntuden agliyorum her istedigini sorabilirsin ne diyecegimi bilemiyorum 😔
Sincappp yunusemre_moms Muş’tan sonra benim de beklentim yok aslında hani öyle çok gezen biri de değilim. Küçük şirin yerler daha çok tercihimdir.☺️ Teşekkür ederim.🌸
123PrensAnnesi123 Sincappp kucuk degil cokta eglenmesini bilene guzel yerdir kiralik ev az ama bulursunuz
Leylla 123PrensAnnesi123 bizde asker değil ama tayinciyiz bu yil ,duzce Sakarya yazmayı düşünüyoruz oralar için kötü yorum yapan görmedim hiç Akdeniz iklimi gibi çok soğuğu da olmuyormuş bizi en çok ilgilendiren kısım kira fiyatları nasıl acaba yardımcı olur musunuz
Yavrukus-20 Merhaba şırnak Beytüşşebap cıktı bize çok üzgünüm iki çocuğum var ev goturmeyin diyorlar gelen yada kalan varmi orda eşim ev götüremem diyor😔
Yaseminazizbebek Yavrukus-20 vizede orası cikdi çok üzgünüm ama dilekçe yazıp ev götürülecek yerler olurmuş