123PrensAnnesi123 Sincappp tamam canim istersen beni ekle tolga_gozde_kaanefe ortak hesap biseye ihtiyacin olursa yazabilirsin 🌸
kahvepres kbraat yok lojmanda değiliz kiradayz eşim dedi lojman hakımı başka ilde kulncm yani şehir olark gzl gamerde kalıyor eşim ama yani eşinizde rahat eder eşim 8 yil burda 2 nci uzatması ben buralıyım
kahvepres kbraat kiraları uygun biz suan 4200 tabi depremle beraber heryerde olduğu gibi burdada yükseldi bizm 2200 den 4300 yaptilar ama tabi 3 binede bulabilirsiniz
kbraat kahvepres şuan oturduğum ev 2+1 ve çok ufak sahibinden de biraz baktım evlere evler çok geniş yeni ve güzel şuan verdiğim kira 3 bin o evlere 4 5 değer yani bi odası benim evim kadar 😂😂
Sahingiller Yavrukus-20 Beytüşşebap dediler ama ilçe mi köy tarzı bir yer mi bilmiyorum zaten onlarda Manisa’ya tayin oldu
Yaseminazizbebek Yavrukus-20 evet inşallah yavrularımız babalarından ayrı kalmaz rabbim yardımcımız olsun
Birbebetoannesi Yagmursonrasitoprakkokusu İlk merkezdeydik, il içi atamalarıyla inşallah yine Merkez olur