Yedaarven limonkolonyasi Biz geçen sene 82yle gidememiştik. Bu sene depremden dolayı belki muhtemellerden gidenler olur🤷🏻♀️
limonkolonyasi Yedaarven astsubay miydi eşiniz sizinde bu sene için 100 150 arası dendi ama netliği nedir bilemiyorum tabiki ben de geleceğini hiç sanmıyorum sirlaama yüksek bizim
Ecem__ limonkolonyasi belli oluncada stres bitmiyor gitcegin yerin meraki oluyor.doguya gidicek arkadaslar.insallah es goturulebilen yere gidersiniz.dogu cok guzel.