coksukur04 benim de 15 günlük erkek bebeğim var ve Molfix 1 numara bez kullanıyorum ve kaç gündür üst üste sızdırma yaptı. Kıyafetleri ve hatta battaniyesine kadar ıslanıyor. Üşütüp hasta olacak diye korkuyorum. Belki küçük geliyordur diye 2 numara denedim o da sızdırma yaptı. Farklı bez deneyeyim dedim sleepy aldım o da sızdırdı. Hatta şikayetvar sitesine yazdım Molfix den numune istediler gönderdik sonucunu bekliyoruz. Şu bir iki gündür o kadar abartı sızdırmıyor ve sık değistirmeye çalışıyorum daha bir çözüm bulmuş değilim açıkçası. Bir de arkadaşım pipisine pamuk koy dedi onu da denedim yine olmadı. Bezi bağlarken pipisi aşağı doğru duracak şekilde bağlayıp deneyebilirsiniz. Başka çözümü olan varsa ben de denemek isterim.