Merhabalar 27 günlük oğluma Molfix bez kullanıyorum. Ama bı kaç gündür özellikle gündüzleri 2-3 saat içinde yandan sızdırmis oluyor. Çıldırmak üzereyim her alt açmada komple kıyafet değişimi yapıyoruz oğlum bu durumdan hiç memnun değil. Acaba erkek bebek olduğu için mi diyorum yoksa beceremiyor muyum lütfen Molfix kullananlar yardımcı olabilir mi. Gece nadiren oluyor ama gün içinde kesin sızmış oluyor yandan