coksukur04 Alissinannesi bu bezde tam oluyor gibi sanki bakalım canım son çare denicem inşallah işe yarar
Senazz11 coksukur04 bizde de aynı durum var 27 günlüğüz sürekli hreket ediyor kuacaga al bırak yaptığım için sızdığını düşünüyorum 1 numara kullanıyoruz 1 paket kalmıştı evde 1 nuamrayi dışarı çıkınca 2 numarayı kullanıyorum
coksukur04 Senazz11 şimdi onu düşünüyordum bende kıpır kıpır olmaları bezi kaydiriyor mu acaba diye. Büyük bezde sızdırma olmadı mi
yagmurkokusu_ coksukur04 molfix kullanıyorum hiç böyle birşey yaşamadım diğer bezlerde sıkıntı yaşadım.
coksukur04 jap beldeki cırt cırtlar birbirine üstüne bile geliyor canım bez küçük gelmiyor sanırım emin değilim
Fatihsnm coksukur04 3.5 aydır Molfix kullanıyoruz hiç sızdırma olmadı benimde bebeğim erkek bence beziniz küçük gelmiş olabilir
Karansmomm coksukur04 bizde molfix kullanıyoruz ama öyle bir problem yaşamadık çok doluyor acaba ondan mı yada pipisini yan mı koyuyorsun onlara dikkat et belki gevşek bağlıyorsundur
coksukur04 Karansmomm belini rahatsız etmesin diye biraz gevşek bırakıyorum ne kadar sıkmam lazım acaba
Brsmom coksukur04 14 aydır oğluma kullanıyorum gece değiştirmiyorum hiç sızdırma yapmadı Arada çok su içerse gece leri çıtçıtlı Bady sıktığı için cıtcıt kısmı ıslanıyor
beyzzsenturkk_ coksukur04 molfix kullanıyorum aylardır sadece çok çok kaka yaptığında gazla karısık sırtından tasıyor o kadar acaba yanda ki seffaf kısımları iyice sarmıyor olabilir misiniz ya da gevsek mi bırakıyorsunuz cok
coksukur04 beyzzsenturkk_ rahatsız etmesin diye belini çok sıkmıyorum acaba o yanlara da etki ediyor mudur
Fatihsnm coksukur04 cırt cırtlı yer eğer çok geride kalıyorsa kapatınca ben büyük numaraya geçiyorum bacakları da kontrol edebilirsiniz sıkma yapıyor mu diye
Deniz06 coksukur04 ben de sleppy ve baby turcodan memnun kalmadım hiç. Molfix kullanmaya başladığımızdan beri memnunuz. Erkek bebek.
minikmucizemmm1 coksukur04 1 yaşını geçti doğduğundan beri molfix kullandım hep asla sızdırma taşma olmadı ben bu sorunu hiç yaşamadım Erkek bebek bu arada