birpapatyaannesi- rivrivyapma sistemde zaten ilerleyen saatlerde açıklanacaktır yazılı simdi baktı eşim öğrenen nasıl öğrenmiş acaba 🤔
ehlenmomyy rivrivyapma https://www.hizliresim.com/ol0w0nr Kiz yalan borcummu var 😅beklesin eşinde elbet ogrenir
Selver003 Herkes tercihine çıkmış bi kadersiz biziz galiba bingölden giresuna çıktı memleketlere olan uzaklık değişmedi uzadı..
BirDuaMeselesi mervekop01 inşallah yeni arkadaşlar bekliyoruz artık😆 kendimi sağlama aldım ya hemen arkadaş peşine düştüm😀
Yamacefeninannesi mervekop01 nasıl memnunmusunuz peki şimdi bize de Bingöl çıktı İzmir’den geleceğiz tavsiye önerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden 😊
mervekop01 Yamacefeninannesi eşim jöh de görev yapıyordu. İki kez Suriye gördü maalesef. İzmirden sonra biraz boşluğa düşebilirsiniz. Ama sıkıntı yaşayacağınız bi yer değil. Rahat olursunuz. İmkanlar kısıtlı sadece ☺️ hakkınızda hayırlısı olsun
mervekop01 BirDuaMeselesi ya sizin eşiniz nerde görev yapıyor ☺️ bize de yabancı yer değil Adana kadirliliyiz. Tanıdığımız çok
F0244 Antalya bizimde orada oturan varmı acaba il içinde nereleri yazalım bunlarada yardımcı olabilecek varsa sevinirim
mervekop01 rivrivyapma Adana bize yabancı bir yer değil demek istedim. Noktalama işareti kullanmayınca karışmış ☺️